14 Haziran 2013 Cuma

Ev yapımı ahşap yüzey temizleyici





       Bu temizleyiciyi sehpalarımda ahşap dolaplarımın üzerini parlatmakta kullanıyorum. Hele birde


evde küçük çocuk var ise mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim.  Hiç bir kimyasal içermediği için


                                                         oldukça güvenli....







                                                                        MALZEMELER:


                                                                    1 su bardağı elma sirkesi

                             3 çorba kaşığı zeytin yağ (ucuzundan her hangi bir sıvı yağ olabilir)

                                                                1 yemek kaşığı limon yağı


   
 


             Spreyli bir şişeye sirkeyi ,limon yağını, zeytin yağını koyup çalkalıyorum






            İşte hazır . Kullanmadan önce mutlaka iyice çalkalamayı unutmayın....




                   


            Bu basit ve uzun süre dayanan ahşap cilası ile zehirsiz günler diliyorum.....

1 yorum:

  1. Temizlik konusunda sirkeye ba-yı-lı-yo-rum !
    Zeytinyağı yerine ben genelde limon yağı kullanmayı tercih ediyorum (gerçi ruh halime göre kokulu yağ seçimim değişiyor :) ) Yazılarınızın devamını heyecanla bekliyorum
    Sevgilerle

    YanıtlaSil